Tevredenheid

Het kan zijn dat u niet tevreden of een klacht hebt over een van de diensten van Podocentrum Heerhugowaard. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag met samen met u oplossen!

Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme spreekt over de behandelmogelijkheden, de communicatie, de bejegening en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze behandelmogelijkheden, de communicatie, de bejegening en onze service en kwaliteit te verbeteren.

Wat kunt u doen?

De behandelaars van Podocentrum Heerhugowaard zijn lid van de Stichting LOOP. Onze beroepsorganisatie heeft een klachtenprocedure ontwikkeld waaraan wij ons houden. Voor als u een klacht heeft en u weet (nog) niet hoe u deze kunt melden, heeft Stichting LOOP een klachtenprocedure voor u op papier gezet. Deze kunt u via deze link downloaden: Klachtenprocedure t.b.v. patiënten.

Deze klachtenprocudure biedt u een stappenplan welke u kunt volgen bij het indienen van een klacht en tot wie u zich kunt wenden voor meer informatie.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt een klachtenregistratieformulier via deze link: Klachtenregistratieformulier Podocentrum Heerhugowaard

Na het invullen kunt u dit formulier opsturen of mailen naar:

Hoe behandelen uw klacht?

  • Wij streven naar een zo snel mogelijke afwikkeling van de klacht (ons doel: in principe binnen 21 dagen).
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.