Klachtenprocedure

Het kan zijn dat u niet tevreden of een klacht hebt over een van de diensten van Podocentrum Heerhugowaard.

Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme spreekt over de behandelmogelijkheden, de communicatie, de bejegening en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.
Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze behandelmogelijkheden, de communicatie, de bejegening en onze service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen uw klacht?

  • Wij zorgen voor een zo snel mogelijke afwikkeling van de klacht(in principe binnen 14 dagen);
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht;
  • Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen;
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken;
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kunt u een klacht aangeven?

U kunt een klachtenregistratieformulier via deze link Klachtenregistratieformulier Podocentrum Heerhugowaard

Na het invullen kunt u dit formulier opsturen of mailen naar:
Podocentrum Heerhugowaard
Krusemanlaan 50
NL-1701 VN Heerhugowaard